Gratis Verzending

Gratis retournering

14 Dagen Bedenktijd

Snelle Levering

Veilig Betalen

50.000 Artikelen

Gratis Verzending

Gratis retournering

50.000 Artikelen

Veelgestelde vragen

De levertijd van een product vindt u onder het tabje Extra Informatie onderaan de product pagina. Zodra we uw betaling hebben ontvangen maken we uw bestelling klaar voor verzending en sturen we u een  Track & Trace code per e-mail. De  Track & Trace link leidt u naar de status van uw bestelling.

Wij bezorgen van maandag tot en met zaterdag en op doordeweekse dagen bezorgen we ook in de avonden.

Alles wat u in onze webshop bestelt wordt gratis bezorgd.

Nee helaas, wij bezorgen niet op postbusadressen.

Wij bezorgen overal in Nederland. 

Wij bezorgen van maandag tot en met zaterdag en op doordeweekse dagen bezorgen we ook in de avonden.

Zodra we uw bestelling beginnen te verwerken, ontvangt u een automatisch gegenereerde e-mail met een Track & Trace link.

Met de Track & Trace link kunt u de status van uw bestelling in realtime volgen.

We willen uw bestelling zo snel mogelijk verzenden. Daarom wordt uw bestelling soms in meerdere pakketten verzonden.

Het spijt ons om te horen dat u een beschadigd product heeft ontvangen.

Als u een beschadigd product heeft ontvangen maakt u dan  duidelijke foto’s van de beschadiging/verpakking. Ga hierna naar onze Retourformulier en stuur de ingevulde formulier en foto’s naar ons toe. Binnen dit formulier kunt u ook aangeven of u een vervangend product wilt of dat u uw geld terug wilt. 

Zolang het pakket nog niet met onze bezorger mee is kunt u uw bestelling wijzigen of annuleren. Geef de wijziging of annulering wel zo snel mogelijk aan ons door middels een e-mail te schrijven naar info@dewarenwinkel.nl

Wat u ook mag doen is het pakket weigeren wanneer onze bezorger voor uw deur staat. Ook dan willen wij u vragen een e-mail naar ons te sturen zodat we uw terugbetaling sneller kunnen verwerken. 

Let op: het is niet mogelijk om een gedeelte van uw bestelling te wijzigen of te annuleren.

Alles wat u in onze webshop bestelt wordt gratis bezorgd.

Op onze website vind u producten die door externe verkopers worden verkocht. De bezorgmethode wordt bepaald door de verkoper van het product.

Het spijt ons om te horen dat er delen van uw product missen. Wij helpen u graag verder. Neem contact met ons op door een e-mail te schrijven naar info@dewarenwinkel.nl .

Het spijt ons om te horen dat u uw bestelling niet ontvangen heeft. Het is mogelijk dat u niet thuis was toen de vervoerder uw pakket probeerde te bezorgen.

Misschien is uw bestelling bij de buren bezorgd. Via  Track & Trace link kunt u zien waar uw pakket bezorgd is. In uw e-mail vind u de  Track & Trace link. De vervoerder laat meestal ook een briefje achter.

Neem contact met ons op door onderstaande formulier in te vullen of een e-mail te schrijven naar info@dewarenwinkel.nl als u uw pakket nog steeds niet kunt vinden en u geen bericht van de vervoerder hebt ontvangen. .

Helaas bieden we geen expressverzending of een andere methode voor snellere bezorging aan.

Nee helaas, we bieden geen geplande bezorgingen. 

U heeft het recht uw bestelling binnen 14 dagen na aankoop gratis te retourneren. Om in aanmerking te komen voor retournering moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten. Voor retournering vragen wij u ons Retourformulier in te vullen. 

Er wordt gewacht met terugbetaling totdat de retour zending in ons bezit is. Een retour wordt gemiddeld binnen 14 werkdagen verwerkt.

iDeal

iDEAL biedt u de mogelijkheid om met uw eigen bank te betalen:
1. Kies bij het afrekenen voor iDEAL.
2. Kies de bank waarmee u wilt betalen.
3. U wordt doorgestuurd naar de website van de door u gekozen bank.
4. Vul de gegevens in om uw betaling te bevestigen.

Creditcard

Als u met een creditcard betaalt kunnen uw kaartgegevens veilig worden ingevoerd bij ons. Samen met Mollie en uw creditcardmaatschappij zorgen wij voor een veilige afhandeling van uw betaling:
1. Kies bij het afrekenen voor creditcard.
2. Vul de kaartgegevens, kaartnummer, naam van de kaarthouder, vervaldatum en verificatiecode (CVC) in.
3. Bevestig uw betaling en bestelling.

PayPal

PayPal is een e-wallet. Samen met Mollie en PayPal zorgen wij voor een veilige afhandeling van uw betaling:
1. Kies bij het afrekenen voor PayPal en je wordt doorgestuurd naar de PayPal-website.
2. Vul uw e-mailadres/telefoonnummer en uw wachtwoord in om in te loggen en uw betaling te bevestigen.
3. Als u geen account heeft bij PayPal dan kunt u als gast betalen met uw creditcard.

Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen krijgt u per e-mail uw factuur. Als u geen e-mail met uw factuur hebt ontvangen check dan uw spamfolder. Als de factuur niet in uw spamfolder zit neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen naar info@dewarenwinkel.nl. 

Nadat uw creditcard of PayPal account geverifieerd is wordt het aankoopbedrag in rekening gebracht. U ontvangt hierna van uw creditcardmaatschappij of PayPal per email een bevestiging van uw betaling.

Het spijt ons dat uw betaling geweigerd is.

Een geweigerde betaling kan worden veroorzaakt door een van de volgende redenen:

1. De transactiepagina is verlopen.
2. U verliet de pagina voordat u de bestelprocedure afgerond had.
3. U PayPal account heeft onvoldoende saldo of is niet gekoppeld aan een secundaire optie zoals een bankrekening of een creditcard.

Het spijt ons dat uw betaling geweigerd is.

Een geweigerde betaling kan worden veroorzaakt door een van de volgende redenen:

1. De naam en het adres van de kaarthouder komen niet overeen met de factuurgegevens.
2. De kaart is niet geverifieerd.
3. De kaart heeft de limiet voor betalingen bereikt.
4. De transactiepagina is verlopen.
5. U verliet de pagina voordat u de bestelprocedure afgerond had.

CATEGORIEËN