Gratis Verzending

Gratis retournering

14 Dagen Bedenktijd

Snelle Levering

Veilig Betalen

50.000 Artikelen

Gratis Verzending

Gratis retournering

50.000 Artikelen

Retourbeleid

1. Voorwaarden retour

U heeft het recht uw bestelling binnen 14 dagen na aankoop gratis te retourneren. Om in aanmerking te komen voor retournering moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking geretourneerd worden. Als u beschadigde producten ontvangen heeft maakt u dan alstublieft een foto of filmpje van de beschadiging en upload deze met onze retourformulier mee.

Het is de klant zijn verantwoordelijkheid dat het pakket retour komt. Bij een eventueel zoek raken van het pakket kunt u contact opnemen met de betreffende bezorgdienst en met ons. U kunt in dat geval een claim indienen bij de bezorgdienst en wij helpen u hierbij. De Warenwinkel zal u dan bijstaan door levering van alle informatie die u nodig heeft.  Bewaar altijd het verzendbewijs en de trackingsgegevens goed tot na verwerking van de retour.

2. Terugbetaling retour

Er wordt gewacht met terugbetaling totdat de retour zending in ons bezit is. Een retour wordt gemiddeld binnen 14 werkdagen verwerkt. Terugbetaling geschied indien een retour in goede staat is ontvangen . U wordt terugbetaald middels het betaalmiddel van de oorspronkelijke transactie. Dit gebeurd automatisch en geblindeerd. De Warenwinkel heeft geen inzage in uw bankgegevens. Let op: in geval van creditcard betaling is een retour boeking voor u vaak pas zichtbaar op uw creditcard overzicht aan het einde van de maand/termijn.

3. Ruilen

Indien u een product wilt ruilen dient u ook ons retourformulier in te vullen. Hierin kunt u aangeven dat u een vervangend product wenst. 

4. Pakket vertraagd of zoek

Indien een pakket niet geleverd is wordt een onderzoek ingesteld. Dit kan 2 weken duren. Afhankelijk van het onderzoek wordt besloten of de verantwoordelijkheid ligt bij de bezorgdienst of bij de shop. In het eerste geval kunt u het pakket claimen bij de bezorgdienst en wij helpen u hier graag bij. De Warenwinkel zal u dan bijstaan door levering van alle informatie die u nodig heeft.

Wanneer De Warenwinkel verantwoordelijk is voor het zoekraken van het pakket dan zal De Warenwinkel met een oplossing komen. Dit betekent niet dat De Warenwinkel automatisch het pakket vergoed of het product opnieuw zal verzenden. Indien is getekend voor een pakket is aan de wettelijke voorwaarde voldaan een pakket te leveren en kunt u uw claim indienen bij de betreffende bezorgdienst. Indien Track & Trace de status ‘geleverd’ aangeeft, kunt u een schadeclaim indienen bij de bezorgdienst. De Warenwinkel zal u dan bijstaan door levering van alle informatie die u nodig heeft. Indien u betaald via creditcard of paypal, dan heeft u mogelijk recht op aankoopbescherming vanuit deze betalingsdienst.

5. Garantie

De standaard wettelijke garantiis van toepassing op alle producten die door De Warenwinkel worden verkocht. U heeft het recht op een betrouwbaar product dat aan de beschrijving voldoet. Een product is defect als het onvolledig, beschadigd of kapot is, of als het niet goed werkt of niet kan worden gebruikt zoals beschreven.

Het is aan de consument om een product te onderzoeken op deugdelijkheid.  Als u een ondeugdelijk product ontvangt heeft u recht op een gratis reparatie of een nieuw product. U kunt niet altijd kiezen tussen een gratis reparatie of een nieuw product omdat De Warenwinkel het recht behoudt om een reparatie aan te bieden. Als een garantieprobleem zich binnen een redelijke termijn voordoet zal De Warenwinkel het probleem oplossen mits het product voor het beoogde doel gebruikt is.

Houd er rekening mee dat schade veroorzaakt door weersomstandigheden niet onder de garantie valt. Er is dan dus geen sprake van schade of een niet functionerend product. Neem contact op met uw verzekeringsmaatschappij om dit soort problemen op te lossen.

Neem contact op met onze klantenservice om een garantieclaim in te dienen als het probleem onder de standaard wettelijke garantie valt. De Warenwinkel zal uw probleem oplossen door u de meest geschikte oplossing te bieden, hetzij door vervangende onderdelen te leveren, een (gedeeltelijke) terugbetaling te doen of een geheel nieuw product aan te bieden.

Mochten onze oplossingen u niet schikken dan kan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform ons verder helpen. De Warenwinkel is aangesloten bij het ODR-platform waarbij hun beslissing bindend is voor De Warenwinkel.

 

CATEGORIEËN